Марсель Хіршер вартує 4,7 млн євро

Саме стільки зміг заробити володар чотирьох Великих кришталевих глобусів за рекламу на телебаченні та в друкованих ЗМІ за 2014 рік. Свою ціну має все - навіть така «малість», як ковток води з фляги з логотипом певного бренду, промайнув на екрані телевізора. Друге місце в рейтингу тих, хто зміг вигідно продати кожен сантиметр площі свого гоночного комбінезона, зайняла Анна Феннінгер (2640000 євро), обігнавши «літаючого лижника» Грегора Шліренцауер (2430000 євро). До речі, топ-5 замикають ще два австрійських стрибуна на лижах з трампліна - Томас Дітхарт і Міхаель Хайбёк, а 6 і 7 місця займають гірськолижники Маттіас Майєр і Бенджамін Райх, що говорить про Австрію, як про країну зимових видів спорту.


За підрахунками австрійського агентства Focus, найбільше спонсорських грошей іде на футбол (39,1%), гірськолижний спорт (24,9%), стрибки на лижах з трампліна (12,3%) і автоспорт (9,2%). Виходить, що кожен другий євро інвестується в Австрії в зимові види спорту. Найбільшими спонсорами зимових видів спорту є такі компанії, як Audi (23,9 млн євро), Red Bull (19,7 млн) і Райффайзенбанк (12,9 млн). З виробників спортивного спорядження лідирують такі марки, як Adidas (33,7 млн), UVEX (27,6 млн) і Nike (22,4 млн).