ERA 3.0 S - спортивний рокер. На лижах серії Supershape використана технологія ERA 3.0 S - це апгрейд відомої технології ERA 3.0. У чому відмінність?
1. ERA 3.0 S має рокер 10% і камбер 90 % - для досягнення оптимального балансу між легкістю управління і агресивністю ведення лиж. По суті це практично ідеальне співвідношення.
2. Всі лижі серії Supershape мають очевидну V-подібну карвінгову форму носка, що дає відмінну маневреність, керованість, вхід в поворот і приголомшливі відчуття від ведення лиж. Конструкція сендвіч з дерев'яним сердечником і з двома титановими пластинами, по 0,6 мм кожна, забезпечують справжній спортивний драйв!
3. Технологія KERS розташована в хвості лижі та забезпечує швидку віддачу, прискорює лижі на виході з повороту.
- Graphene - Лижі, мають неперевершені ходові характеристики, що дають більше драйву і задоволення від катання, легкі на ногах, маневрені не дивлячись на жорсткість і супер стабільність. Цей революційний матеріал дозволяє побудувати лижі з неординарним балансом, які легко контролювати в найскладніших умовах.

- Graphene Worldcup Sandwich Cap Construction - Конструкція є модифікацією класичного сендвіча з дерев'яним сердечником, титаналом і сайдволом. Відмітна особливість в порівнянні з класичною конструкцією в наступному:
-
верхній шар ламінату лежить не просто плоскою пластиною (як на
звичайному сендвічі), а куточком, як би трохи обіймаючи дерев'яний
сердечник зверху. А вже до цієї кришки кепа (cap) знизу підведена опора у вигляді бічної стінки з жорсткого пластика ABS - сайдвол.
- це забезпечує більший захист сердечника при ударах зверху і збоку -
наприклад, від повсякденних ударів кантами однієї лижі об іншу.
- завдяки цьому (ламінат зігнутий куточком зверху) також
трохи підвищує жорсткість і стабільність всієї конструкції.
- на пластини титаналу в необхідних місцях наноситься додаткове посилення графену.
Перед вами одна з найбільш надійних, реактивних, заряджених конструкцій. З
невеликими змінами в пропорціях матеріалів вона дуже успішно
застосовується в багатьох спортивних, експертних і універсальних моделях
лиж (серії i.Supershape, Monster, Instinct).

Зберегти
- KERS (Kinetic Energy Recovery System) - система рекуперації кінетичної енергії. За аналогією з технологією, яка використовується в болідах Формули 1 - KERS працює як рекуперативна електрична схема, яка спочатку накопичує, а згодом в одну мить віддає енергію, прискорюючи об'єкт. Рекуперація KERS широко застосовується також у гібридних автомобілях та інших засобах пересування, які працюють на електриці. Як і у Формулі 1, ця система призначена для прискорення: при цьому в болідах Формули 1 система KERS передає накопичену енергію на вал, підвищуючи момент крутіння, а в лижах система передає енергію на корпус лижі в момент її випрямлення, підвищує реакцію та швидкість віддачі лижі, і відповідно швидкість переходу з одного повороту в іншій. Волокна на основі п'єзо, вбудовані в центральну і хвостову частину лижі контролюються чіпом і активно впливають на реакцію лижі на виході з різкого повороту. За аналогією з системою CHIP енергія виробляється волокнами накопичується в конденсаторах. При подоланні порогового рівня завантаження лижі, сигнал від датчика йде в конденсатори і вони моментально віддають енергію у волокна, примушуючи їх скорочуватися. Як результат - п'ята лижі стає реактивною, при завантаженні сильніше і різкіше викидає в новий поворот. Система діє автоматично на основі роботи датчиків. Контролюючий чіп знаходиться позаду кріплень з лицьового боку лижі і помітний неозброєним оком.
