Досвід і технологічність дозволили Millet стати
лідируючим брендом в області розробки і виробництва спорядження для
альпінізму та скелелазання. 3 липня 1950 р. Millet раптово опинився в
центрі уваги світової альпіністської громадськості після першого підйому
на висоту 8 000 м: Annapurna (8043 м - Непал). Дві людини піднялися на
одну з найвищих вершин: Луї Лашеналь і Моріс Ерцог. Підготуватися до
цього сходженню їм допомагали їхні друзі, які жили біля Анеса, брати
Millet, які розробляли і виготовляли рюкзаки для використання в умовах
високогірних сходжень. Ці революційні рюкзаки допомогли їм досягти
містичної вершини Annapurna
. Практичні розробки доповнюють технічний
досвід... З тих часів, Millet сумлінно просіює величезний обсяг
інформації, вишукуючи і збираючи навколо себе найбільших альпіністів і
скелелазів. Спортсмени глибоко залучені в процес створення і розробки
нового, все більш спеціалізованого спорядження (одяг, рюкзаки, взуття,
мотузки) для різноманітних видів активності в горах.
"З цього різноманітного досвіду ми черпаємо сили для новаторства,
залишаючись вірними нашому духу гір".
"Наш більш ніж 50-річний досвід у
розробці спорядження для гір зробив нас надзвичайно скрупульозними:
кожен матеріал вибраний з найбільшою ретельністю, кожна властивість
вивчена, кожен прототип тестований в реальних умовах. Будь це рюкзак,
пара взуття, мотузка або захисний одяг, цей виріб буде запущено у
виробництво лише тоді, коли він буде повністю адаптований до
передбачуваного режиму використання. Якщо ми знайдемо хоча б один
недолік в якості або функціональності, ми повертаємось до столу
закрійника".
Детальніше на сайті виробника: millet.fr