Picture Organic

Французький бренд Picture Organic був створений трьома друзями, яких об'єднала любов до дощок і гір. Начебто звичайна для спортивної аутдор-марки історія, але Picture має низку непересічних особливостей: хлопці - піонери екодизайну в екіпіруванні, вся їхня продукція, включно з одягом, гідрокостюмами та шоломами, робиться з перероблених матеріалів, органіки або побічних відходів виробництва. Докладніше про принципи і технології Picture Organic у новій статті.

ТРОХИ ІСТОРІЇ
Для початку познайомимося із засновниками і головними ідеологами Picture - друзями дитинства Джеремі, Жюльєном і Вінсентом. Жоден з них спочатку не був пов'язаний з індустрією моди: Джеремі працював архітектором, Жюльєн - у відділі маркетингу Кока-Коли, а Вінсент закінчив школу менеджменту і готувався до офісної кар'єри. Загалом усіх усе влаштовувало, але мрія про щось більше не давала спокою. Свою роль зіграли скейтбординг, серфінг і сноубордична культура. Звідти трійця черпала свою айдентику, натхнення. Зрештою хтось із хлопців поставив запитання: чому б нам не побудувати бізнес навколо того, що ми любимо найбільше? Завдання було божевільним, але всі хотіли подолати це випробування і досягти мети.


Джеремі, Жюльєн і Вінсент - засновники Picture Organic

Свою першу «штаб-квартиру» команда Picture відкрила в будівлі автосервісу - треба ж було з чогось починати. Що стосується концепції, то вона була побудована на якості, унікальному дизайні та екологічності. «Ми катаємося в горах, ми любимо і цінуємо природу, дякуємо їй за багатства і не хочемо порушувати її баланс. Було б чудово, якщо наступні покоління застануть те, чому ми так радіємо сьогодні» - йдеться на сайті Picture Organic.

ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ
Дебютна колекція - це був верхній одяг з переробленого поліестеру - побачила світ у 2009 році. Представники Picture Organic подорожували з нею Європою, і за підсумком турне представили лінійку в 70 магазинах Франції та Швейцарії. У 2010 році бренд вже продавався в Росії. Picture Organic постійно шукали інновації, щоб виробляти максимально нешкідливу для природи і водночас по-справжньому круту екіпіровку. Так, у 2011 році дизайнери компанії вирішили використати надлишки тканини, яких під час виробництва залишається досить багато і які зазвичай спалюють. Проєкт назвали «Порятунок фабрики», в його рамках обрізки пустили на підкладки для гірськолижних курток.



Незабаром Picture налагодили партнерство з Agence Innovation Responsable, французькою організацією, яка займається комплексними стратегіями розвитку для стійких компаній. AIR кілька років допомагав Picture Organic знизити карбоновий слід від виробництва, впровадити екодизайн і створити власну програму переробки. Наприклад, кожен покупець Picture Organic може дізнатися на офіційній сторінці бренду, який екослід він залишає, купуючи той чи інший продукт.


Промо компанії за усвідомлене споживання

У 2015 році відбулася знакова подія: компанія розробила і випустила перший в історії шолом для сноуборду, повністю виготовлений з перероблених компонентів, отриманих з органічних матеріалів. Його оболонку зроблено з полілактиду, в основі якого лежить звичайна кукурудза (вона, як з'ясувалося, є високоефективним полімером), підкладку створено з полістиролу, переробленого з викинутих приладових панелей автомобілів (!), а підборіддя й амбушюри - з переробленого поліестеру.

Далі - більше. Одержимі зеленими ідеями Picture укладають співпрацю з Всесвітнім фондом дикої природи (WWF). На підтримку WWF Arctic Program, яка спрямована на збереження місць проживання арктичних тварин, Picture Organic випустили спільну колекцію одягу з впізнаваним значком панди.

Без колабів зі спортсменами, зрозуміло, теж не обійшлося. Два роки тому амбасадори Picture Organic і Джеремі Джонс, ветеран сноуборд-індустрії, зробили фільм про свою подорож горами Франції. Уся мета тріпу полягала в тому, щоб показати первозданність альпійської природи і звести свій побут до аскетичного, не завдаючи в такий спосіб жодної шкоди навколишньому середовищу. З цієї причини від авто і підйомників райдери відмовилися. Тільки скі-тур! Тільки хардкор!


МАТЕРІАЛИ ТА РОЗРОБКИ
Бренд продається в більш ніж 30 країнах, віднедавна Picture носять в Азії та Австралії. Цікавий факт: компанія перевозить свою продукцію переважно кораблями, щоб скоротити карбоновий слід (10 000 км по воді за обсягом викидів CO2 можна порівняти з 900 км на авто).


Один із флагманів Picture у Європі

Майже весь бавовняний одяг (95%) виробляється на фабриці Сейфелі в Ізмірі, Туреччина, решта 5% - в Індії. В органічному бавовництві не використовують будь-які пестициди або хімічні добрива.



Усі технологічні продукти Picture виготовлені з переробленого поліефіру від пластикових пляшок як мінімум наполовину. Як саме виходить тканина?

  • - пластикові ПЕТ-пляшки підбирають і сортують за типом і кольором;
  • - їх відчищають від етикеток і кришок, потім промивають, подрібнюють і нарізають на стружку;
  • - стружку піддають повторному плавленню і перетворюють на гранули;
  • - гранули розплавляють і екструдують для отримання волокна. Потім воно стискається, розрізається, розтягується і намотується в котушки;
  • - волокно з котушок перетворюється на тканину. Все! Можна приступати до виготовлення одягу;
Трішки про технології Picture
Мембрана Dryplay. Розроблена спеціально на замовлення Picture та виготовлена з переробленого поліестру. Це безпорова мембрана, а отже вона працює шляхом дифузії – це коли волога у вигляді пару осідає на внутрішній стороні мембрани та проникає через її структуру назовні. В лінійці одягу застосовані мембрани з різними показниками водонепроникності та паропроникності: від 50005000 у речах, що потребують мінімального захисту, до 2000020000 у лижному одязі топового рівня, що захистить від вологи навіть у складних умовах.

Teflon EcoElite. Це водовідштовхувальне покриття, яке дозволяє воді стікати по поверхні різних тканин та не всотуватись всередину. Це перший бар’єр, який забезпечує водонепроникність одягу Picture, перед самою мембраною. Його особливість в тому, що технологія розроблена на біологічній основі та не містить фтору. Покриття можна наносити на різні за текстурою тканини і це жодним чином не впливає на їх дихаючі властивості. На додачу, Teflon EcoElite є більш стійким ніж інші нефторовані водовідштовхувальні покриття.

Утеплювач Thermal STD. Виготовлений з повністю переробленого поліестеру, що є гідрофобним матеріалом, тобто він не затримує вологу та продовжує зберігати тепло, навіть коли мокрий. Разом з тим, його структура дозволяє забезпечити гарну термоізоляцію при малій вазі та об’ємі. 

Як правило, Picture у своїх лижних куртках застосовує комбіновані варіанти утеплювача, коли в основній частині куртки його щільність 80 грамів на метр квадратний, в рукавах 60 грамів, а у капюшоні 40 грамів. Це дозволяє покращити терморегуляцію.Також за покращення терморегуляції відповідають технології Thermal Dry System та Coremax, що використовуються у підкладці одягу. Вони працюють за принципом "body mapping”. Перша відводить вологу на тих ділянках, які більше цього потребують, а друга зберігає тепло там, де ми найбільше мерзнемо.

КОЛЕКЦІЯ
Запитаєте: і як вони - куртки, штани чи бордшорти із пластику? Не відрізните від тих, які з тканини. До того ж практичні, функціональні та зносостійкі.

У гори

У зимових лінійках у всіх моделях є надійні блискавки від бренду YKK - це топа фурнітура. В описі до зимового стафу ви знайдете особливе маркування - Heat index - воно означає ступінь теплоізоляції. Градація значень - від 1 до 10, чим вища цифра, тим тепліший виріб, 3/10; 5/10; 7/10 і т.д.

Ще варто відзначити мембрану DRYPLAY з високими показниками водостійкості та парапроникності. І тут же важливо сказати про технологію Thermal Dry System - спеціальну тканину підкладки, розташовану в місцях найбільшого потовиділення. Вона дає змогу волозі випаровуватися швидше, під час катання - не замерзнете. Додайте до цього проклеєні шви, водонепроникні ущільнення, отвори для дренажу та підкладку Glideskin у ділянці шиї для комфорту.



На лайн-ап

У цьому сегменті ринку Picture Organic належить ще одне ноу-хау. У 2016 році бренд випустив гідрокостюм без неопрену на основі натурального каучуку. Для ламінування швів застосовується клей на водній основі - без розчинників і шкідливих хімічних речовин.



На кожен день
Також у колекції є стильні аксесуари, приємні тілу футболки, функціональні толстовки. Речі з Basement Basic призначені для повсякденного носіння. Чоловіча Lago і жіноча Miki послужать другим шаром одягу для катання.



Що далі?
Вже зараз Picture став чимось більшим, ніж бордичний бренд. Компанія робить одяг для різних літніх активностей, стильні повсякденні речі, заходячи на територію street fashion. Та основне, заради чого колись зібрались три друга залишається незмінним. Picture все ще про сталий розвиток. Тільки зараз це вже не диваки-стартапери, що ступають у незвідане. Це компанія, що створює нові тренди на ринку.

Детальніше на сайті виробника: www.protest.eu