Марсель Хіршер вартує 4,7 млн євро
Саме стільки зміг заробити володар чотирьох Великих кришталевих глобусів за рекламу на телебаченні та в друкованих ЗМІ за 2014 рік. Свою ціну має все - навіть така «малість», як ковток води з фляги з логотипом певного бренду, промайнув на екрані телевізора. Друге місце в рейтингу тих, хто зміг вигідно продати кожен сантиметр площі свого гоночного комбінезона, зайняла Анна Феннінгер (2640000 євро), обігнавши «літаючого лижника» Грегора Шліренцауер (2430000 євро). До речі, топ-5 замикають ще два австрійських стрибуна на лижах з трампліна - Томас Дітхарт і Міхаель Хайбёк, а 6 і 7 місця займають гірськолижники Маттіас Майєр і Бенджамін Райх, що говорить про Австрію, як про країну зимових видів спорту.


За підрахунками австрійського агентства Focus, найбільше спонсорських грошей іде на футбол (39,1%), гірськолижний спорт (24,9%), стрибки на лижах з трампліна (12,3%) і автоспорт (9,2%). Виходить, що кожен другий євро інвестується в Австрії в зимові види спорту. Найбільшими спонсорами зимових видів спорту є такі компанії, як Audi (23,9 млн євро), Red Bull (19,7 млн) і Райффайзенбанк (12,9 млн). З виробників спортивного спорядження лідирують такі марки, як Adidas (33,7 млн), UVEX (27,6 млн) і Nike (22,4 млн).


 
 
 
 
 
 
 067 444 00 88
 067 444 00 88 099 389 00 88
 099 389 00 88 093 039 00 88
 093 039 00 88 067 444 00 88
 067 444 00 88