Coleman
Все почалося в 1900 році, коли молодий В. Коулмен побачив у вікні аптеки в Алабамі лампу, яка привернула його увагу своїм яскравим білим світлом. Коулмен мав досить поганий зір, йому навіть доводилося частенько просити своїх однокурсників (а в той час він навчався на юридичному факультеті) почитати йому вголос. Зацікавившись освітлювальним приладом, Коулмен увійшов в аптеку і відразу звернув увагу, що при світлі цієї лампи він може розгледіти навіть дрібні етикетки на ліках. Заповзятливий молодий чоловік швидко вирішує налагодити бізнес.
Основна ідея - продавати подібні лампи тим торговцям, хто хоче тримати відкритими двері своїх магазинів по вечорах. В якості стартового капіталу Коулмен використовує заощадження зібрані на навчання. Однак ідея себе не виправдала, молодому підприємцю не вдалося продати жодної лампи. Незважаючи на це Коулмен продовжує вибудовувати свою компанію, переорієнтувавши її в службу освітлення (lighting service) з гаслом «немає світла, немає оплати».
У 1901 році Коулмен зміг купити патент на «ефективну лампу», з якої почалася його кар'єра. Оскільки служба освітлення займалася серед іншого і технічним обслуговуванням ламп, то Коулмен, вивчив їх як свої п'ять пальців, дуже добре уявляв, як зробити продукт краще. У той час електричне освітлення в містах було дуже ненадійним, а в передмістях було відсутнє зовсім. Тому у 1909 р. Коулмен представляє спочатку портативну настільну лампу, що працює на рідкому паливі, яка стала основним джерелом світла в сільських будинках. А в 1914 році - ліхтар, який зробив компанію знаменитою. Потужністю в 300 свічок ліхтар міг добре освітлювати простір близько 100 ярдів в кожну зі сторін.
Після війни змінилася економічна ситуація в країні. У людей з'явилися гроші, які вони були готові витрачати на розваги і відпочинок. Автомобіль став за ціною доступним для багатьох американських сімей. Дальні поїздки на автомобілі стають все більш популярними. У 1923 році у продажу з'являється перша туристична плита під брендом Coleman ®, яка тут же завойовує собі популярність серед великого числа автомандрівників. Цей новий продукт поряд з ліхтарем Coleman ® стає фірмовим знаком компанії. Через деякий час приходить велике замовлення зі збройних сил. Американським військовим потрібний легкий пальник за розміром не більший за термос, працюючи на всіх можливих видах палива в діапазоні температур від -60 до +125 градусів за Фаренгейтом. Вже через 60 днів Coleman ® представляє взірець, а в листопаді 1942 року 5000 таких пальників надійшло на озброєння в армію США.
Пальники припали до смаку воякам, і незабаром рахунок їх пішов на мільйони. У другій половині 20 століття серед американців різко зріс інтерес до outdoor. Компанія Coleman ® швидко розібралася в настроях і підхопила хвилю. У 1954 році до асортименту додаються сумки-холодильники. Надалі компанія продовжує розвивати цю лінію і швидко додає в свій асортимент намети і спальні мішки, а трохи пізніше - каноє, каяки та інші плавсудна. На 2014 рік бренд Coleman ® добре відомий людям, які віддають перевагу Active life style. Найбільш популярними в середовищі туристів на сьогоднішній день так і залишаються газові лампи, газові та мультипаливні пальники, однак і решта спорядження викликає чималий інтерес.
Детальніше на сайті виробника: www.coleman.com
Основна ідея - продавати подібні лампи тим торговцям, хто хоче тримати відкритими двері своїх магазинів по вечорах. В якості стартового капіталу Коулмен використовує заощадження зібрані на навчання. Однак ідея себе не виправдала, молодому підприємцю не вдалося продати жодної лампи. Незважаючи на це Коулмен продовжує вибудовувати свою компанію, переорієнтувавши її в службу освітлення (lighting service) з гаслом «немає світла, немає оплати».
У 1901 році Коулмен зміг купити патент на «ефективну лампу», з якої почалася його кар'єра. Оскільки служба освітлення займалася серед іншого і технічним обслуговуванням ламп, то Коулмен, вивчив їх як свої п'ять пальців, дуже добре уявляв, як зробити продукт краще. У той час електричне освітлення в містах було дуже ненадійним, а в передмістях було відсутнє зовсім. Тому у 1909 р. Коулмен представляє спочатку портативну настільну лампу, що працює на рідкому паливі, яка стала основним джерелом світла в сільських будинках. А в 1914 році - ліхтар, який зробив компанію знаменитою. Потужністю в 300 свічок ліхтар міг добре освітлювати простір близько 100 ярдів в кожну зі сторін.
Після війни змінилася економічна ситуація в країні. У людей з'явилися гроші, які вони були готові витрачати на розваги і відпочинок. Автомобіль став за ціною доступним для багатьох американських сімей. Дальні поїздки на автомобілі стають все більш популярними. У 1923 році у продажу з'являється перша туристична плита під брендом Coleman ®, яка тут же завойовує собі популярність серед великого числа автомандрівників. Цей новий продукт поряд з ліхтарем Coleman ® стає фірмовим знаком компанії. Через деякий час приходить велике замовлення зі збройних сил. Американським військовим потрібний легкий пальник за розміром не більший за термос, працюючи на всіх можливих видах палива в діапазоні температур від -60 до +125 градусів за Фаренгейтом. Вже через 60 днів Coleman ® представляє взірець, а в листопаді 1942 року 5000 таких пальників надійшло на озброєння в армію США.
Пальники припали до смаку воякам, і незабаром рахунок їх пішов на мільйони. У другій половині 20 століття серед американців різко зріс інтерес до outdoor. Компанія Coleman ® швидко розібралася в настроях і підхопила хвилю. У 1954 році до асортименту додаються сумки-холодильники. Надалі компанія продовжує розвивати цю лінію і швидко додає в свій асортимент намети і спальні мішки, а трохи пізніше - каноє, каяки та інші плавсудна. На 2014 рік бренд Coleman ® добре відомий людям, які віддають перевагу Active life style. Найбільш популярними в середовищі туристів на сьогоднішній день так і залишаються газові лампи, газові та мультипаливні пальники, однак і решта спорядження викликає чималий інтерес.
Детальніше на сайті виробника: www.coleman.com