Гк Уістлер: Великі плани на літо після найкращої зими

 Канадський курорт повідомив про свою найкращу і найбільш завантажену зиму за всю історію. Курорт готується витратити $ 266 млн на амбітні плани, щоб підвищити цілорічну відвідуваність.
  У минулому сезоні курорт прийняв рекордну кількість відвідувачів. Гірськолижний сезон закрився в кінці травня з 20 см свіжого снігу.
  Зимовий сезон 2015/16 був найуспішнішим за всю історію курорту з точки зору платних нічлігів, число яких виросло в порівнянні з попереднім сезоном на 12 відсотків.
  Гірськолижний курорт, який включає в себе гори Уістлер і Блеккомб, на сьогоднішній день є найпопулярнішим курортом Північної Америки. Відвідуваність Уістлера зростає завдяки ефективній системі підйомників, хорошим сніжним умовам і теплого прийому.
  Це також найбільший гірськолижний курорт в Північній Америці, здатний скласти конкуренцію багатьом альпійським регіонам, з більш ніж 250 км лижних трас.
  Минула зима була однією з кращих в 50-річній історії курорту, в цілому тут випало 12,5 метрів снігу. Це вище середнього рівня більш, ніж на метр.
  Власники холдингу Whistler Blackcomb планують вкласти $ 266 млн у цілорічні, незалежні від погодних умов види активності, описуючи це як самий амбітний проект в історії курорту.
  Мета - збільшити число відвідувачів Уістлера, як взимку, так і влітку.
 Вони назвали це Ренесансом і випустили короткий рекламний ролик, що пояснює ідею: