LaSportiva

  У двадцяті роки Narciso Delladio - молодий і багатообіцяючий майстер - виробляв дерев'яні і шкіряні черевики для лісорубів і фермерів долин Fassa і Fiemme. Черевики, які робив Narciso, були дуже надійні, і незабаром майстерня Delladio набула великої популярності в цьому районі.

 Сертифікат про участь у виставці Milan's Fiera Campionaria веде в 1928-ий рік. Це знаменний момент, який відображає перехід від ремісничої діяльності до більш професійної. У той же час, це дата народження промислової компанії по виробництву черевик з регіону Trento.

 Під час 2-ої Світової Війни Narciso виробляє гірські черевики для службовців в армії. У той же час з'явився перший патент, який представляє нову систему шнурування, яка в майбутньому буде використовуватися найбільшими взуттєвими фабриками. Після війни запити на взуття зростають, і з подальшим виробництвом ім'я "Calzoleria Sportiva" стає відомим.



 У п'ятдесяті роки син Narciso Delladio Francesco розпочинає працювати в компанії. Вони будують нову майстерню на околиці Tesero. З новими можливостями вони починають виробляти шкіряні лижні черевики. Лижний спорт швидко розвивається і потребує високотехнологічного взуття: інтуїція не підвела і ринок відкривається новому напрямку. Francesco Delladio представляє світу нове ім'я марки "La Sportiva", з повною зимовою і літньою колекцією.

 Природна еволюція подій продовжує свій шлях. У сімдесяті роки різко зростає популярність лижного спорту, але задовольнити потреби в лижних черевиках нелегко. Це період пластикових черевиків, які вимагають використання нових технологій і великих вкладень, для того, щоб йти в ногу з часом. Компанія з виробництва взуття "La Sportiva" вирішує урізноманітнити свою продукцію, орієнтуючись на інші швидко розвиваючі галузі, пов'язані з горами і альпіністським світом.

 Початок вісімдесятих - поворотний момент. Третє покоління родини Delladio, сини Francesco - Lorenzo і Marko, починають працювати в компанії. Для маленької компанії з хорошими ідеями і стратегіями слідувати альтернативним напрямам виявились абсолютно вірним рішенням. Вибір віддати привілей скелелазанню відкриває нові горизонти, що дозволяє фірмі "La Sportiva" добитися величезного успіху.

 Розроблено незвичайний черевик для скелелазання - Mariacher, який стоїть біля витоків виникнення великих серій авангардних виробів, що визначають розвиток цієї спортивної дисципліни. Компанія продовжує зростати. Вона завойовує нові ринки і починає розвиватися за кордоном. Взуття для скелелазання La Sportiva використовується кращими фахівцями світу і схвалена споживачами, число яких зростає. У той же час розробляються сміливі технічні і комерційні рішення, які в майбутньому виявляться виграшними.

 Наступні роки - нова історія. La Sportiva зробила собі ім'я лідируючої марки в скелелазанні і альпінізмі. Продукція компанії регіону Trento - відправна точка світового ринку. Підтвердженням успіху особливої ​​робочої філософії - строгий контроль якості матеріалів і виконання - служить той факт, що ринок збуту на 80% представлений іноземним покупцям.

 У 2003-му році фірмі La Sportiva виповнюється 75 років. Це компанія, яка поєднує високі технології, спортивну пристрасть і повагу до навколишнього середовища, яка працює на найвищому кваліфікаційному стандарті для завоювання нових висот, представляє гідну італійську традицію в техніці виробництва взуття.

Історія La Sportiva в датах:

1991 - 50 % незалежної дистрибуції компанії "LaSportiva France" викуповується і це дозволяє збільшити контроль і ступінь проникнення на французький ринок, що було дуже важливим

1995 - сім'я Delladio розуміє, що фабрика в Tesero занадто мала, щоб впоратися з дедалі більшим світовим попитом і вона вирішує побудувати нову, велику і більш функціональну фабрику

1996 - у вересні компанія переїжджає в нову і сучасну фабрику в Ziano, біля підніжжя Trient Dolomites, в північно-східній частині Італії

1997 - нові можливості в Ziano підтверджують очікування сім'ї Delladio. Обороти зростають і продажі збільшуються на 13% порівняно з попереднім роком. Продуктивність компанії висока. Експорт більше 75%

1997 - сертифікація системи якості - відповідно до норм Uni ISO 9002

1998 - підписується угода між компаніями "LaSportiva" і "The North Face". Ця угода передбачає негайне придбання 20% акцій "La Sportiva" американською компанією. Протягом наступних 3-5 років "The North Face" придбає 31%. За такою ж схемою незалежна компанія "La Sportiva Північна Америка" була продана компанії "The North Face", яка, таким чином, отримала права ексклюзивної дистрибуції марки "La Sportiva" в Північній Америці

2000 - технічна / комерційна підтримка, очікувана після злиття з "The North Face" не працює через безперервну зміну топ-менеджерів в американських відділах досліджень і розробок. Там вже не ті люди, з якими сім'я Delladio підписувала угоду в червні 1998 року, і компанія не розділяє нової стратегії "The North Face". Тому вони вважають, що кращим рішенням буде розірвання договору. Після ретельної оцінки ситуації "The North Face" його приймає
 
2002 - зростаючий попит на технічні гірські вироби, з логотипом La Sportiva, стає причиною того, що власники вирішують інвестувати в нові можливості, нові механізми і співробітників. Купується нова будівля, а потім за допомогою підземного тунелю з'єднується з вже існуючою структурою. Здобувається нове сучасне обладнання. Приймаються на роботу кілька нових співробітників

2005 - збільшення товарообігу складає 6% порівняно з 2003 роком, цей результат задовольняє менеджмент, навіть якщо первинна мета була вище, але негативні події у всьому світі, які відбулися протягом цього дворічного періоду, не дозволяють досягти спочатку прогнозованого зростання

2006 - великі інвестиції на дослідження, розробки, маркетинг. Ці проекти обов'язково принесуть збільшення продаж з подальшим зростанням кількості співробітників, що створить нові робочі місця

2007 - рік закривається з більш високими, ніж прогнозувалося, темпами зростання продажів. Експорт встановлюється на цифрі близько 80%. З'являються нові співробітники у відділі продаж, щоб надати нового імпульсу бізнесу та за підтримки відділу маркетингу, компанія в змозі задовольнити і перевершити прогнозовані продажі без шкоди для прибутку

2008 - цього року відзначається 80-а річниця заснування компанії. Спеціальні святкові заходи. Підписання важливої ділової угоди, за якою La Sportiva стає ексклюзивним європейським імпортером канадського технічного одягу "Blurr"

2009 - незважаючи на глобальну фінансову кризу, компанія реагує швидко й позитивно в несприятливих умовах. Здійснення ряду ефективних продаж і маркетингових стратегій дозволив компанії La Sportiva "закрити" 2009 фінансовий рік з позитивним результатом і збільшенням обороту на 14%.

2010 - продажі продовжують зростати: оборот збільшився на 15 % порівняно з минулим роком, на противагу глобальним економічним трендам. Керівництво компанії продовжує інвестувати в розвиток виробництва, завдяки цьому компанії вдалося представити дистриб'юторам нову інноваційну та унікальну колекцію.

2011 - незважаючи на глобальну економічну кризу, рік завершився з дивно позитивними результатами. Зокрема, в порівнянні з попереднім роком, 2011 рік показав збільшення обороту на 11%. Під час міжнародної зустрічі з дистриб'юторами марки La Sportiva була представлена ​​нова лінійка товарів для гірських лиж. Вона включає в себе нові черевики Spitfire, Sideral і Starlet на додаток до престижної моделі Stratos; повний асортимент високоякісних лиж; кріплення для лиж останнього покоління; і довгоочікувану лінію техничной зимового одягу.

2012 - триває світова криза і глобальна економіка відчуває потрясіння. La Sportiva динамічно реагує на події випуском нових інноваційних продуктів. Відкриваються нові офіси департаментів продажів і маркетингу, а також новий виставковий зал. Закінчено ремонт вестибюля і зони приймальні головного офісу.

Детальніше на сайті виробника: www.lasportiva.com