Salewa
Один з найвідоміших світових брендів, який здобув велику популярність та авторитет у світі бере свій початок 8 липня 1935 року, коли Йосеф Лайбехарт (Josef Liebhart) відкриває фірму SALEWA GmbH в Мюнхені. Під час війни фірма виготовляє багато різних продуктів зі шкіри, рюкзаки з металевим каркасом та лижні палиці з горіхового дерева. Внаслідок великого попиту на палиці в зимовому сезоні 1952/53, SALEWA виходить на ринок спортивних товарів.
1955 року Salewa спонсорує експедицію на Cordillere Blance в Андах, і в цей спосіб закріплює свої позиції на ринку товарів для альпінізму. До асортименту фірми додається альпіністське спорядження: кішки та льодові інструменти. В 1962 році виготовлені надзвичайно легкі на той час кішки, завдяки яким фірма підтвердила свою серйозну позицію на ринку спорядження для гірських видів спорту. В 1978 році SALEWA виконує наступний впевнений крок - розширює асортимент продукції одягом.
1955 року Salewa спонсорує експедицію на Cordillere Blance в Андах, і в цей спосіб закріплює свої позиції на ринку товарів для альпінізму. До асортименту фірми додається альпіністське спорядження: кішки та льодові інструменти. В 1962 році виготовлені надзвичайно легкі на той час кішки, завдяки яким фірма підтвердила свою серйозну позицію на ринку спорядження для гірських видів спорту. В 1978 році SALEWA виконує наступний впевнений крок - розширює асортимент продукції одягом.
В 1979 році SALEWA перший раз показує всі свої продукти з одним логотипом: Орлом — символом якості. Після відкриття в 1982 році представництва в Австрії, фірма набирає міжнародних масштабів і налагоджує контракти в Європі, США, Японії та Новій Зеландії. Італійський імпортер Гайнер Оберраух (Heiner Oberrauch) і його компанія OberAlp презентує марку SALEWA і доводить її до успіху. Сьогодні на найбільших європейських ринках: Німеччина, Австрія, Швейцарія, Італія, Франція та Іспанія існують філіали фірми SALEWA. В 30 інших країнах фірма співпрацює з імпортерами.
Головна ціль фірми SALEWA — це виготовлення найкращих продуктів у своїй галузі. Співпрацюючи з найкращими альпіністами, такими як Рейнхольд Месснер (Reinhold Messner), Ганс Каммерлендер (Hans Kammerlander), Курт Альберт (Kurt Albert) і Крістоф Гайнц (Christoph Heinz) SALEWA була винахідником продуктів, що запровадили нові стандартами в світі спорядження. Нові продукти, такі як легка каска Krypton, перший намет без швів та інноваційні текстильні матеріали, передбачали великий успіх фірми.
На початку нового тисячоліття бренд SALEWA досягнув нових масштабів. Сталося це, дякуючи створенню власної команди alpineXtrem та постійному вдосконаленню якості продукції.
У зимовому сезоні 2009/2010 SALEWA показує колекцію одягу для гірських видів спорту поза конкуренцією - alpineXtrem Pro. Колекція стала результатом величезної кількості тестів, постійного вдосконалення та сотень правок дизайнерів.
Результатом важких тестів на північній стіні гори Ейгер, на гранітних та льодяних стінах гори Taku Towers на Алясці, і високогірного сходження на Ama Dablam у Непалі, стали абсолютно нові продукти, створені професіоналами для професіоналів.
У 2014 році на офіційній зустріч дилерів в Австрії був представлений новий логотип Salewa. Головний символ компанії — орел — залишається. Попередній логотип, який існував 30 років, набрав форми, що демонструє безперервний прогрес і відданість найсучаснішим технологіям компанії. Появиться він на літній колекції одягу та спорядження 2015 року — році, коли Salewa святкуватиме 80 років з дати заснування.
1935 Історія фірми починається 8 липня 1935 року, коли Йосеф Лайбехарт засновує мануфактуру Saddler and Leather Wares. SA(Sattler/Сідла) LE(Leder/Шкіра) WA(Waren/товари) - абревіатура, що утворює назву фірми SALEWA.
1939 SALEWA виробляє широкий асортимент товарів зі шкіри, перший рюкзак зі стальним каркасом та телескопічні палиці, що на початку були з горіхового дерева, а потім з легких металів.1945 У складний післявоєнний час, американський військовий уряд замовляє тисячі матраців для допомоги безробітним біженцям. 1948 21 червня 1948 року разом з фінансовою реформою розпочинається нова ера для фірми SALEWA. Кілька наступних років найприбутковішим виробом був чохол на фотоапарат фірми AGFA.
1939 SALEWA виробляє широкий асортимент товарів зі шкіри, перший рюкзак зі стальним каркасом та телескопічні палиці, що на початку були з горіхового дерева, а потім з легких металів.1945 У складний післявоєнний час, американський військовий уряд замовляє тисячі матраців для допомоги безробітним біженцям. 1948 21 червня 1948 року разом з фінансовою реформою розпочинається нова ера для фірми SALEWA. Кілька наступних років найприбутковішим виробом був чохол на фотоапарат фірми AGFA.
1952 Переломний момент на стався на спортивній арені 1952/53 року, коли з'явився великий попит на лижні палиці. SALEWA знову працює на повну потужність. Також фірма розпочинає продаж кріплення для лиж фірми SILVRETTA, сонячних окулярів, товарів для ремонтних майстерень і норвезьких лиж HICKORY.
1953 Лижні палиці дають найбільший дохід. Фірма розпочинає виготовляти футбольні м'ячі, рюкзаки і мотоциклетні сумки.
1955 Спонсоруючи експедицію в Анди, SALEWA підтверджує свою позицію на ринку товарів для гірських сходжень. Спеціально для цієї події виготовлено спеціальний рюкзак ANDEN з гнучкою спинкою. До асортименту фірми SALEWA додається спорядження для альпінізму, кішки та льодові інструменти.
1956 SALEWA відкриває малу фабрику SPERBER для виробництва дитячих лиж. Разом з німецькою фірмою EDELRIED починає співпрацю по виготовленню альпіністських мотузок.
1962 Виготовлення легких кішок SALEWA-Classic — продукт та ідея, яка принесла компанії великий успіх.
1964 Компанія починає експорт товарів на зовнішні ринки. Бренд починають знати в цілому світі, як інноватора у спорядженні для альпінізму.
1970 Новий рюкзак MONT BLANC є першим в якому застосовано систему „building block”, що стала популярною на багато років. Новою ідеєю був карабін з порожньою серединою, яким SALEWA прокладає собі шлях до концепції надзвичайно легкої продукції. Підприємство досягає міцної позиції на ринку аксесуарів для гірських видів спорту.
1978 SALEWA презентує намет Sierra Dome Tent, який існує до сьогоднішнього дня та постійно удосконалюється. В цьому році фірма була серед перших, які запропонували продукти з мембраною GORE-TEX. Також в цей період, SALEWA одна з перших імпортує продукти високої якості з Китаю.
1979 Логотипом компанії стає орел — символ високої якості продукції 1980 Доходи компанії зросли на 40%. Фірма запроваджує колекцію одягу з матеріалу PolarTec. Відкривається нова філія SALEWA Austria, яка розпочинає нову еру в історії фірми. 1982 Компанія налагоджує міжнародні контракти. Експорт відбувається по цілій Європі, США, Японії і навіть Новій Зеландії.
1983 Співпрацюючи з Гайнером Оберраусхом та Зігфрідом Месснером, власниками фірми OBERALP, SALEWA виходить на ринок Італії і в короткий час піднімається на вершину успіху.
1985 В трагічному випадку, на вершині Stabeler Turm в Доломітах загинув Зігфрід Месснер. Гірський провідник Ед Гансбахер стає директором відділу маркетингу та продажів, і в короткий час SALEWA - лідер на італійському ринку.
1986 Період співпраці з альпіністами Рейнхольдом Месснером і Куртом Альбертом. Вірні своєму кредо "Якість — це наша головна мета” SALEWA тестує багато зі своїх нових ідей під час експедицій в гори.
1990 В квітні 1990, Гайнер Оберраух, власник SALEWA Italy/Oberalp отримує контроль над цілою групою SALEWA SPORTS. Використана ним стратегія „lean-managment” і децентралізоване виготовлення виявляється дуже ефективним. Виробництво альпіністського спорядження, рюкзаків та спальних мішків відбувається в Мюнхені, намети та аксесуари у Зальцбурзі в Австрії, а одяг в Больцано на півночі Італії.
1993 Загинув Ганс Латтенберг, менеджер фірми з 1982 року. Його місце займає Стефан Гутер і вносить зміни в секторі light Outdoor. Початок виробництва каски KAPPA з вагою всього 260 грам. Концепція фірми на наступні роки — якнайлегші продукти.
1994 "Half weight – Double resistance” - кредо для випробувань і розвитку продукції. Вага деяких продуктів зменшується на 50%, а їх витривалість і надійність збільшується.
1995 Падіння "залізної стіни” відкриває нові горизонти на схід. SALEWA відкриває представництва в Росії, Чехії, Греції, Іспанії, Норвегії, Словенії та Греції.
1996 Нова технологія вентиляції Airmat, яка була застосована в задній частині рюкзака. Цей матеріал також використаний у сидіннях найпрестижніших моделей Mercedes-Benz.
1998 Відкриття нового представництва у Великобританії. Salewa, одни з перших виробників спорядження, що створила власний інтернет-сайт www.salewa.it
1999 ALPINEXTRE — нова колекція для найвибагливіших. SALEWA презентує німецьку марку SILVRETTA, яка є фахівцем з лижного спорядження. Компанія починає співпрацю з швейцарською повітряною рятувальною службою REGA.
2005 SALEWA виконує довготерміновий план і робить останній крок в напрямку досконалості — запускає виробництво взуття. Також фірма презентує нову колекцію наметів OMEGA, яка відрізняється великою стійкістю та просторістю.
2006 Під час міжнародної виставки Outdoor в Friedrichshafen презентована перша колекція взуття, яка містила три лінійки: alpine eXperience - для вимогливих туристів і любителів треккінгу, 5continents — для мандрівників і La Mano Freizeitschuhe — для альпіністів, що звертають увагу на нові тенденції. Ця подія набула великого резонансу, і вже в першому сезоні компанія продала 50 000 пар взуття.
2007 Відкриття філії в Колорадо, США для покращення якості обслуговування клієнтів. В Кореї відкриваються 44 магазини, і планується відкриття ще 16.
2009 На найбільшій світовій виставці спортивних товарів ISPO 2009/10, SALEWA презентує нову лінію продуктів, яка задала нові міжнародні стандарти. Дванадцять найкращих альпіністів, спортсменів та експертів з розробки тканин, протягом двох років створювали моделі одягу, які були чимось більшим ніж "нова колекція”. AlpineXtrem pro — це прагнення, яке супроводжує людей з часу першого сходження на вершину гори: прагнення оптимального одягу. Чого потребує професіонал на скелях, можливо, в найважчих умовах, щоб отримати найкращі результати? Відповідь знайшлась в кожній моделі серії SALEWA AlpineXtrem pro. В липні 2009 року в Больцано (Італія) будується нова грандіозна офісна будівля компанії, дякуючи якій отримали нові умови працівники цілої групи OBERALP. Відкривається найбільший стенд для скелелазіння в Італії, спроектована архітектором Cino Zucchi та Park Associati.
1953 Лижні палиці дають найбільший дохід. Фірма розпочинає виготовляти футбольні м'ячі, рюкзаки і мотоциклетні сумки.
1955 Спонсоруючи експедицію в Анди, SALEWA підтверджує свою позицію на ринку товарів для гірських сходжень. Спеціально для цієї події виготовлено спеціальний рюкзак ANDEN з гнучкою спинкою. До асортименту фірми SALEWA додається спорядження для альпінізму, кішки та льодові інструменти.
1956 SALEWA відкриває малу фабрику SPERBER для виробництва дитячих лиж. Разом з німецькою фірмою EDELRIED починає співпрацю по виготовленню альпіністських мотузок.
1962 Виготовлення легких кішок SALEWA-Classic — продукт та ідея, яка принесла компанії великий успіх.
1964 Компанія починає експорт товарів на зовнішні ринки. Бренд починають знати в цілому світі, як інноватора у спорядженні для альпінізму.
1970 Новий рюкзак MONT BLANC є першим в якому застосовано систему „building block”, що стала популярною на багато років. Новою ідеєю був карабін з порожньою серединою, яким SALEWA прокладає собі шлях до концепції надзвичайно легкої продукції. Підприємство досягає міцної позиції на ринку аксесуарів для гірських видів спорту.
1978 SALEWA презентує намет Sierra Dome Tent, який існує до сьогоднішнього дня та постійно удосконалюється. В цьому році фірма була серед перших, які запропонували продукти з мембраною GORE-TEX. Також в цей період, SALEWA одна з перших імпортує продукти високої якості з Китаю.
1979 Логотипом компанії стає орел — символ високої якості продукції 1980 Доходи компанії зросли на 40%. Фірма запроваджує колекцію одягу з матеріалу PolarTec. Відкривається нова філія SALEWA Austria, яка розпочинає нову еру в історії фірми. 1982 Компанія налагоджує міжнародні контракти. Експорт відбувається по цілій Європі, США, Японії і навіть Новій Зеландії.
1983 Співпрацюючи з Гайнером Оберраусхом та Зігфрідом Месснером, власниками фірми OBERALP, SALEWA виходить на ринок Італії і в короткий час піднімається на вершину успіху.
1985 В трагічному випадку, на вершині Stabeler Turm в Доломітах загинув Зігфрід Месснер. Гірський провідник Ед Гансбахер стає директором відділу маркетингу та продажів, і в короткий час SALEWA - лідер на італійському ринку.
1986 Період співпраці з альпіністами Рейнхольдом Месснером і Куртом Альбертом. Вірні своєму кредо "Якість — це наша головна мета” SALEWA тестує багато зі своїх нових ідей під час експедицій в гори.
1990 В квітні 1990, Гайнер Оберраух, власник SALEWA Italy/Oberalp отримує контроль над цілою групою SALEWA SPORTS. Використана ним стратегія „lean-managment” і децентралізоване виготовлення виявляється дуже ефективним. Виробництво альпіністського спорядження, рюкзаків та спальних мішків відбувається в Мюнхені, намети та аксесуари у Зальцбурзі в Австрії, а одяг в Больцано на півночі Італії.
1993 Загинув Ганс Латтенберг, менеджер фірми з 1982 року. Його місце займає Стефан Гутер і вносить зміни в секторі light Outdoor. Початок виробництва каски KAPPA з вагою всього 260 грам. Концепція фірми на наступні роки — якнайлегші продукти.
1994 "Half weight – Double resistance” - кредо для випробувань і розвитку продукції. Вага деяких продуктів зменшується на 50%, а їх витривалість і надійність збільшується.
1995 Падіння "залізної стіни” відкриває нові горизонти на схід. SALEWA відкриває представництва в Росії, Чехії, Греції, Іспанії, Норвегії, Словенії та Греції.
1996 Нова технологія вентиляції Airmat, яка була застосована в задній частині рюкзака. Цей матеріал також використаний у сидіннях найпрестижніших моделей Mercedes-Benz.
1998 Відкриття нового представництва у Великобританії. Salewa, одни з перших виробників спорядження, що створила власний інтернет-сайт www.salewa.it
1999 ALPINEXTRE — нова колекція для найвибагливіших. SALEWA презентує німецьку марку SILVRETTA, яка є фахівцем з лижного спорядження. Компанія починає співпрацю з швейцарською повітряною рятувальною службою REGA.
2005 SALEWA виконує довготерміновий план і робить останній крок в напрямку досконалості — запускає виробництво взуття. Також фірма презентує нову колекцію наметів OMEGA, яка відрізняється великою стійкістю та просторістю.
2006 Під час міжнародної виставки Outdoor в Friedrichshafen презентована перша колекція взуття, яка містила три лінійки: alpine eXperience - для вимогливих туристів і любителів треккінгу, 5continents — для мандрівників і La Mano Freizeitschuhe — для альпіністів, що звертають увагу на нові тенденції. Ця подія набула великого резонансу, і вже в першому сезоні компанія продала 50 000 пар взуття.
2007 Відкриття філії в Колорадо, США для покращення якості обслуговування клієнтів. В Кореї відкриваються 44 магазини, і планується відкриття ще 16.
2009 На найбільшій світовій виставці спортивних товарів ISPO 2009/10, SALEWA презентує нову лінію продуктів, яка задала нові міжнародні стандарти. Дванадцять найкращих альпіністів, спортсменів та експертів з розробки тканин, протягом двох років створювали моделі одягу, які були чимось більшим ніж "нова колекція”. AlpineXtrem pro — це прагнення, яке супроводжує людей з часу першого сходження на вершину гори: прагнення оптимального одягу. Чого потребує професіонал на скелях, можливо, в найважчих умовах, щоб отримати найкращі результати? Відповідь знайшлась в кожній моделі серії SALEWA AlpineXtrem pro. В липні 2009 року в Больцано (Італія) будується нова грандіозна офісна будівля компанії, дякуючи якій отримали нові умови працівники цілої групи OBERALP. Відкривається найбільший стенд для скелелазіння в Італії, спроектована архітектором Cino Zucchi та Park Associati.
2014 На офіційній зустріч дилерів в Австрії був представлений новий логотип Salewa. Попередній логотип компанії не змінювався протягом 30 років.
Детальніше на сайті виробника: salewa.com