Salice


Різноманітний асортимент, дуже цікаві ціни, зважені технології, видатний дизайн і відмінна якість виробництва - все це відмінні риси продукції всесвітньо відомої марки.

Успішний розвиток компанії почався з того, що засновник Salice - Вітальяно Саліче вирішив створити невелике виробництво звичайної оптики для повсякденного використання людям, у яких була потреба в корекції зору. Пенсне, лорнети, монокль і чохли для них непогано продавалися, однак підприємець, який шукав нові шляхи розвитку компанії і вирішив не обмежувати виробничу діяльність класичним асортиментом, незабаром почав випуск спеціальних захисних окулярів для каменотесів і дроворубів. Виготовлення нових продуктів дало поштовх до розвитку бізнесу і стимулювало до пошуку нових ринків, одним з яких був ринок захисту очей від яскравого сонця, що було абсолютно природним в умовах північної Італії, де кількість сонячних днів у місяці коливається від 15 - в лютому, до 27 - в серпні. Якраз в цей же час була винайдена технологія темного тонування скляних лінз, що дало можливість захищати людські очі від ультрафіолетового випромінювання. Завдяки приходу моді, Salice, крім оптики для тих людей, які потребували корекції зору, почала виробництво сонцезахисної оптики.


З плином часу, а саме - з початком масового туристичного буму в кінці 20-х років ХХ-го століття, з розвитком гірськолижного, вело- і мотоспорту, компанія увійшла на новий ринок з відпрацьованими технологіями і розширила свій асортимент шляхом включення в нього спортивної оптики і шоломів.



Друга світова війна внесла свої поправки в історію сімейного бізнесу Salice, як, втім, і в історію будь-якого іншого європейського бренду тих років. Завод Salice, виконуючи замовлення уряду, запустив виробництво військових окулярів для потреб італійської армії. Оптика Salice захищала очі італійських парашутистів і мотоциклістів.


Після закінчення війни Salice, повернувшись до мирного асортименту, продовжила випуск захисної мотоциклетної спортивної оптики, проте пізніше, в п'ятдесятих роках, зрозумівши, що велоспорт повертається в післявоєнну Європу з новим імпульсом (відновлення Тур де Франс, Giro d 'Italia та інших популярних перегонів), компанія повністю перейшла на виробництво велосипедних окулярів, які відразу ж завоювали величезну популярність, як у спортсменів-професіоналів, так і у любителів.

В той таки час Salice переїжджає і змінює місце своєї штаб-квартири з маленького Муссо, на більший - Граведона, який мав у своєму розпорядженні кращими можливостями для організації масового, великого виробництва і знаходився ближче до логістичних потоків.

Обраний Salice курс виявився вірним - велосипедні окуляри, вироблені компанією, швидко завоювали величезну популярність не тільки у професійних спортсменів, а й у велосипедистів-аматорів. Однією з унікальних особливостей спортивної оптики Salice тих років, крім видатної якості продукції, було обов'язкова наявність на оправах італійського прапора. Так Salice висловлювала свою відданість і любов до рідної країни, робила свою продукцію легко впізнаваною, завойовуючи серця не тільки італійців, але і любителів спорту по всьому світу.

Шістдесяті роки ознаменувалися не тільки бумом в італійській економіці, але і черговим, успішним розширенням асортименту - компанія Salice поповнила свою продукцію лінійкою гірськолижних масок, які відразу ж стали популярними у спортсменів - гірськолижників світового рівня. З найперших етапів Кубка світу з гірських лиж, маски Salice використовувалися провідними гірськолижниками планети, перш за все, звичайно ж, італійської збірної, для завоювання найпрестижніших нагород.


В кінці шістдесятих років компанія випустила свою першу лінійку гірськолижних окулярів і масок Salice,  котрі тут же стали використовувати італійські спортсмени на світових змаганнях. У той час Італія була на вершині гірськолижного рейтингу і спортсменам частенько доводилося стояти на подіумі, тому маски і окуляри Salice з логотипом італійського прапора, виявилися вельми до речі.

Це допомогло торговому знаку Salice голосно заявити про себе в 70-ті, на Кубках світу з гірськолижного спорту, коли італійські спортсмени, які, безумовно, були патріотами (і носили екіпіровку з прапором своєї країни), стали займати найвищі місця в турнірних таблицях.


Пізніше асортимент спортивного бренду Salice поповнився захисними шоломами, представленими в тому ж незмінному італійському стилі.

У 1972 році компанія випустила спеціальну колекцію окулярів і масок Sapporo 1972, в якій італійська збірна з гірських лиж блищала на Зимовій Олімпіаді в Японії.

З того часу гірські лижі ставали все більш популярними, а зарекомендована продукція бренду Salice ставала все більш модною і технологічною.

У 90-і роки компанія прийняла стратегічне рішення не переміщати виробництво в Південно-Східну Азію, а зберегти його там, де воно було засноване - в Італії, що викликало глибоку повагу з боку місцевого населення і покупців продукції Salice.

На цю мить компанією управляє вже третє покоління родини Salice - Anna Salice - правнучка засновника, що робить цю компанію «сімейною», яка зберігає традиції і дорожить своїм ім'ям.

Компанія створює вироби, строго дотримуючись стандартів європейської «Системи управління якістю». Бренд Salice сертифікує свою продукцію, щоб уникнути підробок. Покупець може перевірити автентичність окулярів або шолома за допомогою унікального QR коду. Salice пишається якістю своїх виробів і тим, що при їх виробництві втілюється культура, традиції, стиль і краса цієї унікальної країни. Як заявляється на офіційному сайті Salice, напис на виробі: «Made in Italy» - це гарантія достовірності і якості, а мета компанії - слідувати цій гарантії, при створенні кожного з виробів.

Компанія, приходячи до дати столітнього ювілею, як і раніше вірна тим принципам, які були в ній закладені спочатку: якість і турбота про покупців, різноманітність кольорів і лінз, доступна ціна навіть на високотехнологічні моделі.

Компанія приділяє велику увагу використанню у своїй продукції передових матеріалів, наслідує традиції та новинкам італійського промислового дизайну, має технологічне, «європейське», високоточне виробництво і постійний контроль якості.

Завдяки тісній взаємодії з професійними спортсменами, компанія постійно отримує якісну інформацію, коментарі та відгуки на свою продукцію «з перших рук», що дозволяє створювати нові й удосконалювати старі моделі окулярів і шоломів.

Сьогодні Salice виробляє окуляри та маски практично для будь-яких видів активного спорту - бігові та гірські лижі, шосейний і гірський велосипед, сноуборд і альпінізм - як для дорослих, так і для дітей. У моделях Salice поєднується простота, зручність, вишуканість, технологічність і шик. Італійці пишаються своєю національною ідентичністю, і тому втілюють її навіть у виробництві окулярів і масок для спорту. Незмінно яскраві, помітні моделі, більшість з яких прикрашені триколором італійського прапора.

Завод Salice, де виготовляється весь асортимент бренду, є одним з найбільш обладнаних і сучасних у світі, а продукція сертифікована відповідно до стандартів якості ISO 9001, який компанія отримала ще в 1999 році. Кожна пара окулярів проходить перевірку після випуску з конвеєра. Контроль якості, високоякісні матеріали та інноваційні технології роблять окуляри Salice одними з найпопулярніших у світі.

Детальніше на сайті виробника: saliceocchiali.it