Thermos
Thermos: початок
«До того, як бренд Thermos став відомим, це була ідея. Амбіція. Подвиг науки, що перетворився на прорив побутової інновації. У 1904 році Thermos стала першою компанією, яка розробила споживчі товари з використанням вакуумної ізоляції».

«До того, як бренд Thermos став відомим, це була ідея. Амбіція. Подвиг науки, що перетворився на прорив побутової інновації. У 1904 році Thermos стала першою компанією, яка розробила споживчі товари з використанням вакуумної ізоляції».

1904 року перша німецька комерційна компанія з виробництва термоізоляційного посуду отримала назву Thermos GmbH.
Але почалося все 1892 року, коли оксфордський фізик Джеймс Дьюар винайшов вакуумну колбу - посудину для тривалого зберігання речовин в умовах підвищеної або зниженої температури. Колба отримала назву «посудина Дьюара». Перед приміщенням у неї речовину необхідно було нагріти або охолодити до потрібного градуса, а далі температуру підтримували завдяки хорошій теплоізоляції.
Сам Дьюар використання свого винаходу для побутових цілей не розглядав. А ось його учень, власник фабрики скляних медичних інструментів Рейнгольд Бюргер, був іншої думки. Він видозмінив скляну колбу Дьюара: помістив її в зовнішню посудину з металу, додав герметичну пробку і навіть кришку, яку можна було використовувати як склянку.
Уже схоже на знайомий нам усім предмет, чи не так? Щоправда, новинка ще не мала назви, і заповзятливий Бюргер організував у рідному Мюнхені конкурс на найкраще найменування для свого винаходу. У конкурсі переміг варіант «термос», в основі якого лежить грецьке θερµός - теплий.
Справа залишалася за малим: 1906 року Рейнгольд Бюргер подав заявку до патентної палати США, і 3 грудня 1907 року отримав патент на «посудину з подвійними стінками і вакуумом між ними». Утім, самостійно розвивати бренд Бюргер не збирався: того ж року він продав товарний знак трьом компаніям: англійській Thermos LTD Tottenham, канадській Canadian Thermos bottle Co. Ltd і американській Thermos Bottle Company. Вийшло щось на кшталт сучасної франчайзингової мережі.
Thermos підкорює світ

Усі три компанії виявилися вельми спритними, і дуже скоро Thermos став набирати популярність по обидва боки Атлантики. Цікаво, що вже тоді, сто років тому, комерсанти використовували дуже популярний сьогодні в аутдор-індустрії рекламний хід. Термоси брали з собою вчені та відкривачі в науково-дослідні експедиції, ними користувалися імениті спортсмени, а найголовніше - надпопулярні на той час повітроплавці! Навіть найзнаменитіший із них, граф Цеппелін, винахідник і випробувач дирижаблів, дивився на землю з висоти пташиного польоту зі стаканчиком гарячого чаю в руках. Брати Райт, які сконструювали перший у світі літак, щоразу, піднімаючись у повітря, брали в кабіну літака Thermos. Нарешті, термоси побували фактично на обох полюсах Землі: у складі британської Імперської трансантарктичної експедиції під керівництвом Ернеста Шеклтона і на санчатах, що доставили до Північного полюса Роберта Пірі.
Не тільки для чаю та кави

Thermos підкорює світ

Усі три компанії виявилися вельми спритними, і дуже скоро Thermos став набирати популярність по обидва боки Атлантики. Цікаво, що вже тоді, сто років тому, комерсанти використовували дуже популярний сьогодні в аутдор-індустрії рекламний хід. Термоси брали з собою вчені та відкривачі в науково-дослідні експедиції, ними користувалися імениті спортсмени, а найголовніше - надпопулярні на той час повітроплавці! Навіть найзнаменитіший із них, граф Цеппелін, винахідник і випробувач дирижаблів, дивився на землю з висоти пташиного польоту зі стаканчиком гарячого чаю в руках. Брати Райт, які сконструювали перший у світі літак, щоразу, піднімаючись у повітря, брали в кабіну літака Thermos. Нарешті, термоси побували фактично на обох полюсах Землі: у складі британської Імперської трансантарктичної експедиції під керівництвом Ернеста Шеклтона і на санчатах, що доставили до Північного полюса Роберта Пірі.
Не тільки для чаю та кави

За великим рахунком, власне побутові термоси довгий час становили менше половини всієї продукції компаній Thermos, просто вони були більш «на виду».
У 1950-х роках, згідно із загальноприйнятим патентним законодавством, закінчився термін давності прав на найменування «термос». Тоді-то воно і стало загальним ім'ям. Але флагманом у сфері був і залишається саме Thermos. Нині бренд виробляє понад сотню моделей, серед них:
- Традиційні термоси для напоїв,
- Термоси для їжі з широким горлом,
- Термоси для спорту,
- Термокружки невеликого об'єму,
- Моделі для дітей (у т.ч. ланчбокси для школярів),
- Ізотермічні сумки та холодоелементи для них.
Можна з упевненістю сказати: грецьке слово «теплий», що лягло в основу найменування, визначає не тільки властивість продукції, що випускається, а й ставлення бренду до своїх покупців.
На сучасному ринку тепер досить багато продавців, що пропонують вироби з властивостями, близькими до продукції фірми Thermos. Але звернути свій погляд варто все ж таки на виробника, який дав назву цілому напрямку у виготовленні спеціального посуду. Своєю працею, наполегливістю й увагою до споживача він по праву завоював місце лідера в цій галузі.
Детальніше на сайті виробника: thermos.eu