Гк Уістлер: Великі плани на літо після найкращої зими
 Канадський курорт повідомив про свою найкращу і найбільш завантажену зиму за всю історію. Курорт готується витратити $ 266 млн на амбітні плани, щоб підвищити цілорічну відвідуваність.
У минулому сезоні курорт прийняв рекордну кількість відвідувачів. Гірськолижний сезон закрився в кінці травня з 20 см свіжого снігу.
Зимовий сезон 2015/16 був найуспішнішим за всю історію курорту з точки зору платних нічлігів, число яких виросло в порівнянні з попереднім сезоном на 12 відсотків.
Гірськолижний курорт, який включає в себе гори Уістлер і Блеккомб, на сьогоднішній день є найпопулярнішим курортом Північної Америки. Відвідуваність Уістлера зростає завдяки ефективній системі підйомників, хорошим сніжним умовам і теплого прийому.
Це також найбільший гірськолижний курорт в Північній Америці, здатний скласти конкуренцію багатьом альпійським регіонам, з більш ніж 250 км лижних трас.
Минула зима була однією з кращих в 50-річній історії курорту, в цілому тут випало 12,5 метрів снігу. Це вище середнього рівня більш, ніж на метр.
Власники холдингу Whistler Blackcomb планують вкласти $ 266 млн у цілорічні, незалежні від погодних умов види активності, описуючи це як самий амбітний проект в історії курорту.
Мета - збільшити число відвідувачів Уістлера, як взимку, так і влітку.
Вони назвали це Ренесансом і випустили короткий рекламний ролик, що пояснює ідею:
У минулому сезоні курорт прийняв рекордну кількість відвідувачів. Гірськолижний сезон закрився в кінці травня з 20 см свіжого снігу.
Зимовий сезон 2015/16 був найуспішнішим за всю історію курорту з точки зору платних нічлігів, число яких виросло в порівнянні з попереднім сезоном на 12 відсотків.
Гірськолижний курорт, який включає в себе гори Уістлер і Блеккомб, на сьогоднішній день є найпопулярнішим курортом Північної Америки. Відвідуваність Уістлера зростає завдяки ефективній системі підйомників, хорошим сніжним умовам і теплого прийому.
Це також найбільший гірськолижний курорт в Північній Америці, здатний скласти конкуренцію багатьом альпійським регіонам, з більш ніж 250 км лижних трас.
Минула зима була однією з кращих в 50-річній історії курорту, в цілому тут випало 12,5 метрів снігу. Це вище середнього рівня більш, ніж на метр.
Власники холдингу Whistler Blackcomb планують вкласти $ 266 млн у цілорічні, незалежні від погодних умов види активності, описуючи це як самий амбітний проект в історії курорту.
Мета - збільшити число відвідувачів Уістлера, як взимку, так і влітку.
Вони назвали це Ренесансом і випустили короткий рекламний ролик, що пояснює ідею:
 
 
 
 
 
 
 067 444 00 88
 067 444 00 88 099 389 00 88
 099 389 00 88 093 039 00 88
 093 039 00 88 067 444 00 88
 067 444 00 88