Ошукані лижники на кілька годин заблокували підйомник курорту «Буковель».
 У суботу, 10 березня, власники акційних абонементів гірськолижного курорту «Буковель» виявили, що їхні абонементи чомусь не працюють. Хоча на самих пластикових картках була вказана дата, з якої починає діяти абонемент – 10 березня, система не пропускала туристів. 
Кілька десятків лижників пішли в інформаційний центр курорту добиватися правди, проте там, після довгих переговорів з керівництвом, працівниці повідомили, що умови змінюються – картку будуть дійсні від завтра, 11 березня.
Кілька десятків лижників пішли в інформаційний центр курорту добиватися правди, проте там, після довгих переговорів з керівництвом, працівниці повідомили, що умови змінюються – картку будуть дійсні від завтра, 11 березня.
 Ошукані туристи заблокували на кілька годин роботу підйомника №2, і не впускали інших лижників кататися. Відтак прийшла охорона курорту, працівники грубо відштовхували протестуючих, забороняли зйомку на відео і кричали на туристів. 
 Після кількагодинного протесту ошукані власники абонементів таки перемогли, але вибачень вони й досі не дочекались. На офіційному сайті гірськолижного курорту «Буковель» жодної інформації з приводу цього конфлікту немає.
Повідомляє: zik.ua
 
 
 
 
 
 
 067 444 00 88
 067 444 00 88 099 389 00 88
 099 389 00 88 093 039 00 88
 093 039 00 88 067 444 00 88
 067 444 00 88