Богдана Мацьоцька: "На сезон мені требе вісім пар лиж вартістю по 800 євро кожна"
Вона переконливо перемогла в двох дисциплінах і вже третій рік поспіль підтвердила звання найсильнішої в Україні. Звання вона заслужила важкою 16-річною працею. 
— Богдано, вас можна назвати непереможною в українському гірськолижному спорті...
— В Україні мені не звикати до постійних перемог. На жаль, у нашій країні наразі немає достойної конкуренції. Сподіваюся, згодом ситуація зміниться.
— На яких схилах вам комфортніше змагатися: на крутих чи пологих?
— Траси бувають різної конфігурації. Що вони складніші, то цікавіші глядачам. Я віддаю перевагу змаганням на пологих схилах. Але й на крутих теж почуваюся упевнено.
— З якою середньою швидкістю ви спускаєтесь зі схилів?
— Усе залежить від дисципліни, в якій виступаю. Їх є п'ять. У швидкісному спуску довжина траси — від 2 до З кілометрів. На дистанції є від 20 до 30 воріт, відстань між якими від 30 до 40 метрів. На такій трасі сучасні спортсменки розвивають швидкість до 140 кілометрів. Минулого сезону на змаганнях у Канаді я мчала зі швидкістю 127,5 кілометра за годину.
До слова, є ще неолімпійські змагання відчайдухів, які не мають жодних перешкод на дистанції і прагнуть розвинути якнайбільшу швидкість. На таких заходах можна їздити під 200 кілометрів за годину. Та це не моя парафія. Моя улюблена дисципліна — слалом. У ній середня швидкість — лише 60 кілометрів за годину, довжина траси коротша — близько 700 метрів. На ній є 50 — 60 воріт, відстань між якими тільки 15 метрів. Вагомішу роль відіграє техніка, а не швидкість.
— Чи часто вам доводилось падати на змаганнях?
— Усіляке бувало. Найчастіше падаю на тренуваннях. Чотири роки тому в Австрії під час одного з падінь важко травмувалася. Це вибило мене з колії аж на увесь сезон. Я порвала зв'язку, зазнала травми меніска. Загалом падіння — це мистецтво, якого треба вчитися з дитинства.Я у шестирічному віці почала займатися гірськолижним спортом. Ось уже 16 літ безперервно працюю під орудою свого батька. Родом ми з Косова, а на місцевій горі Михалковій ми робили перші кроки на лижах. Мої ровесниці з інших країн починали кар'єру, маючи значно кращі умови. Я потрапила на добротні траси лише в 14 років.
— В яких умовах працюєте нині?
— В Україні працюють не на результат, а так, як комусь вигідно. Ось недавно я брала участь у Всесвітній універсіаді в Туреччині. Була дуже хвора, лежала з температурою 39 градусів. Змушена була вийти на старт, інакше мала б проблеми у своєму виші.
На мого батька грошей не знайшлося, хоча присутність тренера — це 50 відсотків успіху. Ми летіли до Туреччини з Мюнхена. Я заплатила своїх 100 євро за доставку лиж. Тих грошей мені так і не повернули.
— Скільки пар лиж потрібно на сезон?
— На сезон мені треба вісім пар вартістю по 800 євро кожна. Наша федерація цього року допомогла укласти контракт з однією із фірм — виробників лиж. Та прикро, що спорядження мені доставили останній з-поміж усіх збірників. І лише за місяць до чемпіонату світу. А для обкатки треба щонайменше два місяці на них тренуватись.
Джерело: http://galsports.com
— Богдано, вас можна назвати непереможною в українському гірськолижному спорті...
— В Україні мені не звикати до постійних перемог. На жаль, у нашій країні наразі немає достойної конкуренції. Сподіваюся, згодом ситуація зміниться.
— На яких схилах вам комфортніше змагатися: на крутих чи пологих?
— Траси бувають різної конфігурації. Що вони складніші, то цікавіші глядачам. Я віддаю перевагу змаганням на пологих схилах. Але й на крутих теж почуваюся упевнено.
— З якою середньою швидкістю ви спускаєтесь зі схилів?
— Усе залежить від дисципліни, в якій виступаю. Їх є п'ять. У швидкісному спуску довжина траси — від 2 до З кілометрів. На дистанції є від 20 до 30 воріт, відстань між якими від 30 до 40 метрів. На такій трасі сучасні спортсменки розвивають швидкість до 140 кілометрів. Минулого сезону на змаганнях у Канаді я мчала зі швидкістю 127,5 кілометра за годину.
До слова, є ще неолімпійські змагання відчайдухів, які не мають жодних перешкод на дистанції і прагнуть розвинути якнайбільшу швидкість. На таких заходах можна їздити під 200 кілометрів за годину. Та це не моя парафія. Моя улюблена дисципліна — слалом. У ній середня швидкість — лише 60 кілометрів за годину, довжина траси коротша — близько 700 метрів. На ній є 50 — 60 воріт, відстань між якими тільки 15 метрів. Вагомішу роль відіграє техніка, а не швидкість.
— Чи часто вам доводилось падати на змаганнях?
— Усіляке бувало. Найчастіше падаю на тренуваннях. Чотири роки тому в Австрії під час одного з падінь важко травмувалася. Це вибило мене з колії аж на увесь сезон. Я порвала зв'язку, зазнала травми меніска. Загалом падіння — це мистецтво, якого треба вчитися з дитинства.Я у шестирічному віці почала займатися гірськолижним спортом. Ось уже 16 літ безперервно працюю під орудою свого батька. Родом ми з Косова, а на місцевій горі Михалковій ми робили перші кроки на лижах. Мої ровесниці з інших країн починали кар'єру, маючи значно кращі умови. Я потрапила на добротні траси лише в 14 років.
— В яких умовах працюєте нині?
— В Україні працюють не на результат, а так, як комусь вигідно. Ось недавно я брала участь у Всесвітній універсіаді в Туреччині. Була дуже хвора, лежала з температурою 39 градусів. Змушена була вийти на старт, інакше мала б проблеми у своєму виші.
На мого батька грошей не знайшлося, хоча присутність тренера — це 50 відсотків успіху. Ми летіли до Туреччини з Мюнхена. Я заплатила своїх 100 євро за доставку лиж. Тих грошей мені так і не повернули.
— Скільки пар лиж потрібно на сезон?
— На сезон мені треба вісім пар вартістю по 800 євро кожна. Наша федерація цього року допомогла укласти контракт з однією із фірм — виробників лиж. Та прикро, що спорядження мені доставили останній з-поміж усіх збірників. І лише за місяць до чемпіонату світу. А для обкатки треба щонайменше два місяці на них тренуватись.
Джерело: http://galsports.com
 
 
 
 
 
 
 067 444 00 88
 067 444 00 88 099 389 00 88
 099 389 00 88 093 039 00 88
 093 039 00 88 067 444 00 88
 067 444 00 88