Спасли туристів у горах, отримали позов до суду!
Тирольські гірські рятувальники за час своєї професійної діяльності побачили багато чого, включаючи, звичайно й негатив. Але недавно врятовані двоє туристів вразили навіть бувалих рятувальників.
Історія почалася 3 лютого в Тангеймер Таль. О 6:32 вечора тирольський центр управління отримав виклик на порятунок в горах в Таннхайме двох німецьких туристів. Опівдні чоловіки вирушили в подорож з Шаттвальд на висоту 1688 метрів (Грасберг-Шенкахер) і заблукали. «По телефону ми дізналися, що вони заблукали, повністю виснажені, сильно промокли і замерзли», - сказав співробітник центру Рейнхольд Білгері.
Лавинна небезпека була тоді на рівні 3 - значна небезпека. Керівництво центру вирішило, що три загони по п'ять чоловік, розкиданих по території, повинні провести пошук туристів, які заблукали на території якомога швидше. Близько 9 години вечора гірські рятувальники в умовах насту темряви, нарешті, дісталися до німців. Вони надали їм сухий одяг, забезпечили їх напоями та благополучно доставили в Цугшпітцблік.
Але на цьому справа не закінчилася. Коли один з німців отримав рахунок на суму 2261 євро, то направив позов до гірських рятувальників. У позові, який заснований на Законі про захист споживачів, заявник стверджує, що всього двох рятувальників було б цілком достатньо для їх пошуку і порятунку і таким чином він заперечує надмірно великий рахунок.
«Опинившись в критичній ситуації в Альпах не має права і не може вирішувати, як рятувальна організація буде організована і які сили будуть для його порятунку використані», - однозначно підкреслює керівник гірської служби Австрії Герман Шпігл і висловлює подив спробою ухилитись від оплати.
Історія почалася 3 лютого в Тангеймер Таль. О 6:32 вечора тирольський центр управління отримав виклик на порятунок в горах в Таннхайме двох німецьких туристів. Опівдні чоловіки вирушили в подорож з Шаттвальд на висоту 1688 метрів (Грасберг-Шенкахер) і заблукали. «По телефону ми дізналися, що вони заблукали, повністю виснажені, сильно промокли і замерзли», - сказав співробітник центру Рейнхольд Білгері.
Лавинна небезпека була тоді на рівні 3 - значна небезпека. Керівництво центру вирішило, що три загони по п'ять чоловік, розкиданих по території, повинні провести пошук туристів, які заблукали на території якомога швидше. Близько 9 години вечора гірські рятувальники в умовах насту темряви, нарешті, дісталися до німців. Вони надали їм сухий одяг, забезпечили їх напоями та благополучно доставили в Цугшпітцблік.
Але на цьому справа не закінчилася. Коли один з німців отримав рахунок на суму 2261 євро, то направив позов до гірських рятувальників. У позові, який заснований на Законі про захист споживачів, заявник стверджує, що всього двох рятувальників було б цілком достатньо для їх пошуку і порятунку і таким чином він заперечує надмірно великий рахунок.
«Опинившись в критичній ситуації в Альпах не має права і не може вирішувати, як рятувальна організація буде організована і які сили будуть для його порятунку використані», - однозначно підкреслює керівник гірської служби Австрії Герман Шпігл і висловлює подив спробою ухилитись від оплати.
 
 
 
 
 
 
 067 444 00 88
 067 444 00 88 099 389 00 88
 099 389 00 88 093 039 00 88
 093 039 00 88 067 444 00 88
 067 444 00 88