

Head I.SUPERSHAPE Titan + Кр. PRD 14 S wide 88 '14
Код товару: 007 091
Артикул: 310083
Лижі сезону 2014 Head I.SUPERSHAPE Titan
Бомба! Оновлений Титан в сезоні 2013-2014 став ще на 2 мм ширшим і
потужнішим. Так! Його потрібно добре розігнати, щоб відчути міць
Титанів. Але зате у всій лінійці HEAD ( та й у
багатьох інших ) немає лижі могутнішої і приємнішої на трасі у великих
горах.
Що може бути краще моментів життя, коли ти можеш, не роздивляючись траси, на хороших ходах різати на шматки розбиті ділянки траси, куди бояться їхати більшість лижників на карверах! Нереальний карвінг в реальній сніговій "каші" - ось за що ми любимо Титани! Підійдуть експертам та лижникам з високим рівнем підготовки.
Що може бути краще моментів життя, коли ти можеш, не роздивляючись траси, на хороших ходах різати на шматки розбиті ділянки траси, куди бояться їхати більшість лижників на карверах! Нереальний карвінг в реальній сніговій "каші" - ось за що ми любимо Титани! Підійдуть експертам та лижникам з високим рівнем підготовки.
Радіус, м | 14.3 (при 170 см) |
Геометрія, мм | 133-80-111 (при 170 см) |
Ростовки,які випускаються,см | 156 / 163 / 170 / 177 |
Кріплення | PRD 14 S wide 88 |
Рік | 13-14 |
- Era 3.0 - нова концепція (rocker, radius, rebound): невеликий рокер (rocker) і вкорочений радіус (radius) в передній частині лижі дозволяє легше керувати і контролювати лижі, простіше ініціювати повороти, переходити з одного повороту в інший. Віброгасіння (rebound) на основі технології Intelligence – гасить вібрацію лиж в передній частині, запобігаючи зривам. Суть технології "подвійного радіусу”: змусити лижі із загнутими вгору носами чіплятися кантами за схил. Носок лижі починає чіплятися за схил при меншому куті закантовки, що робить лижу стабільнішою, тому велика довжина канта тримається за схил.



- KERS (Kinetic Energy Recovery System) - система рекуперації кінетичної енергії. За аналогією з технологією, яка використовується в болідах Формули 1 - KERS працює як рекуперативна електрична схема, яка спочатку накопичує, а згодом в одну мить віддає енергію, прискорюючи об'єкт. Рекуперація KERS широко застосовується також у гібридних автомобілях та інших засобах пересування, які працюють на електриці. Як і у Формулі 1, ця система призначена для прискорення: при цьому в болідах Формули 1 система KERS передає накопичену енергію на вал, підвищуючи момент крутіння, а в лижах система передає енергію на корпус лижі в момент її випрямлення, підвищує реакцію та швидкість віддачі лижі, і відповідно швидкість переходу з одного повороту в іншій. Волокна на основі п'єзо, вбудовані в центральну і хвостову частину лижі контролюються чіпом і активно впливають на реакцію лижі на виході з різкого повороту. За аналогією з системою CHIP енергія виробляється волокнами накопичується в конденсаторах. При подоланні порогового рівня завантаження лижі, сигнал від датчика йде в конденсатори і вони моментально віддають енергію у волокна, примушуючи їх скорочуватися. Як результат - п'ята лижі стає реактивною, при завантаженні сильніше і різкіше викидає в новий поворот. Система діє автоматично на основі роботи датчиків. Контролюючий чіп знаходиться позаду кріплень з лицьового боку лижі і помітний неозброєним оком.

- PowerRail - наступник Railflex 2. Система PowerRail була побудована модульно, щоб відповідати потребам будь-якого райдера. Плата розрахована на всі види гірськолижних черевиків із базою від 260 мм до 380 мм., і забезпечена амортизаторами різної ширини для ідеального встановлення. Для забезпечення безперешкодної природньої гнучкості система PowerRail встановлюється з однією парою гвинтів фіксованого і трьома парами гвинтів вільного ковзання. Завдяки цьому плата плавно адаптується до вигину лижі. PowerRail плата забезпечена додатковими смугами Freeflex які покращують ковзання по платі. Ця функція забезпечує подвійну свободу, безпеку і продуктивність. PowerRail плата на 7% ширша і на 25% нижча, ніж плата Railflex II, що поліпшило передачу енергії при навантаженні на кант лижі.

- Race structured UHM C base - Найвища якість, найшвидша основа і оздоблення, які відомі людині. Техніки, які будують лижі для наших спортсменів на Кубок світу, використовують ті ж матеріали, станки, щоб покласти цю страшну швидку базу і структуру в ваші лижі.
Рейтинг товару
Відгуки про Head I.SUPERSHAPE Titan + Кр. PRD 14 S wide 88 '14
Ще немає відгуків про цей товар. Станьте першим
Ви цікавились цими товарами
Oчистити все
Застосувати